
Юлія Кайдан
за рік
клієнтів
обслуговування
Життя до JUSTICE:
Освіта:
2023 – Національний університет «Острозька академія», бакалавр за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
Досвід роботи:
Союз ветеранів АТО «Поруч» – SMM-менеджер
Розробляла та впроваджувала контент-стратегії для соціальних мереж, адмініструвала Instagram-акаунт, підвищивши залученість аудиторії на 25%, проводила рекламні кампанії та аналізувала їх ефективність.
Дизайнер інтернет-сайтів
Створювала адаптивні дизайни сайтів із використанням Figma, Wix та Tilda. Брала участь у командних проєктах із розробки брендових сайтів та лендингів.
БО «Caritas» (Німеччина) – Контент-мейкер та інформаційний менеджер
Створювала та редагувала інформаційні матеріали, статті й фотоконтент для соціальних мереж та офіційного сайту, розробляла інформаційні кампанії для залучення донорів і волонтерів.
Немережева кав’ярня – Адміністратор
Організовувала роботу персоналу, контролювала закупівлі та забезпечувала високий рівень обслуговування клієнтів.
Карʼєра в JUSTICE:
2024 – менеджер по роботі з клієнтами
Юлія приєдналася до команди JUSTICE, щоб допомагати клієнтам отримувати якісний сервіс на всіх етапах співпраці. Її досвід у комунікаціях та креативність стали основою для ефективної взаємодії з клієнтами.
Коротко про Юлію:
Юлія – менеджерка, яка тонко відчуває потреби клієнтів та вміє налагоджувати довіру. Її вирізняють організованість, клієнтоорієнтованість та прагнення робити сервіс ще більш зручним та сучасним.













